Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Κύριε Μητσοτάκη, δεν είναι ΟΛΑ υστεροφημία και επικοινωνία

Φωτογραφία: "Αν είχα την κρίσιμη εποχή του '90 αυτή τη δυνατότητα επικοινωνίας που μου δίνει το Facebook, πολλά πράγματα μπορεί να είχαν πάει καλύτερα.

Η υστεροφημία δεν ήταν ποτέ κίνητρο των πράξεών μου, οι εκδηλώσεις σας όμως, φυσικό είναι, με συγκινούν βαθύτατα και σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου."
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης 
Σάββατο, 16-02-2013, 12:56"Αν είχα την κρίσιμη εποχή του '90 αυτή τη δυνατότητα επικοινωνίας που μου δίνει το Facebook, πολλά πράγματα μπορεί να είχαν πάει καλύτερα.
Η υστεροφημία δεν ήταν ποτέ κίνητρο των πράξεών μου, οι εκδηλώσεις σας όμως, φυσικό είναι, με συγκινούν βαθύτατα και σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου."
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης
Σάββατο, 16-02-2013, 12:56

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...